Eileen Fisher – Król Nadziei

6 Maj

„Chcę, Żeby Mój Lud Był Silny w Ciele, Umyśle, Woli i Determinacji”

 

Następujące słowo prorocze zostało wygłoszone przez Eileen Fisher 8 kwietnia 2014 podczas jej cotygodniowej Proroczej Szkoły Ducha Świętego w Colorado Springs, Colorado:

 

Słyszę, jak Ojciec mówi: „Szukam dziecka. Szukam dzieci, które przyniosą porozumienie. A to dziecko, którego szukam jest dzieckiem niewinnym i czystym. Dzieckiem, które wierzy, ponieważ wie z doświadczenia, że wierność i bezpieczeństwo są zawarte w miłości Ojca.

 

„Szukam dzieci, które przyjdą i zaśpiewają chwałę swojemu niebiańskiemu Ojcu. I kiedy rozpoznają swojego niebiańskiego Ojca, dowiedzą się, że ten Ojciec dał im to rozeznanie. Bo czyż nie powiedziałem w Moim Słowie: ‚Tego, który Mnie wyzna przed ludźmi, Ja wyznam przed Moim Ojcem, który jest w Niebie?’

 

Odziani w Moją „Szatę Sprawiedliwości”

 

„Zabrałem cię dzisiaj do miejsca zmiany, bo chcę otworzyć twój umysł i twoje oczy, i twoje uszy, i otworzyć twoje zrozumienie; wyciągnąć cię z kraju sideł i pułapek. Bo Ja przychodzę dzisiaj, Osobiście, z łopatą w ręku, i napełnię groby niespełnionych marzeń, złamanych obietnic, zniszczonych relacji – tym, którym zadano przemoc w ich umysłach, ich ciałach i ich duchach; tym, którzy odczuwali wstyd, upokorzenie; tym, którzy odczuwali ból innych ludzi z powodu ich szat żałobnych.

 

freephoto_praise_250px„Moja własność nie będzie odziana w śmierć. Bo Ja chcę, żeby Moja własność była odziana w Moją „Szatę Sprawiedliwości”, która przyniosła życie, i która przyszła z życiem, tym obecnym życiem; która reprezentuje życie. Bo Ja chcę, żeby Moja własność stała się ludem w pełni żywym i wyposażonym. Bo Ja chcę, żeby Mój lud był silny w ciele, umyśle, woli i determinacji. (Foto via flickr)

 

„Ale najpierw trzeba się odwrócić i powrócić do pewnych decyzji. Musisz odwrócić swoje własne oczy i powiedzieć: ‚Nie mogę na to patrzeć’. Musisz się odwrócić i zatkać swoje uszy, i powiedzieć: ‚Nie będę w tym uczestniczyć, bo to zasmuca Ducha Bożego we mnie. Ale zamiast tego będę siać życie moimi ustami, których użyję do uwielbienia’.

 

„Mam zamiar dziś wieczorem włożyć w wasze serca ziarno nadziei. Wyrośnie więc nadzieja i zakorzeni się. I urosną gałęzie, i staną się kolejnymi ‚ziarnami nadziei’ w sercach innych ludzi. Bo Ja szukam ludzi ‚nadziei’, i Ja Sam stworzę nadzieję wśród Mojego własnego ludu. Tak jak wiara jest Bożym darem, tak nadzieja jest darem od Boga.

 

„Dziś wieczorem przyszedłem jako Król Nadziei. I proszę was, żebyście stali się jak dzieci, które pozwolą Królowi Chwały, z nadzieją w Jego rękach i nadzieją w Jego sercu – tchnąć nadzieję w miejsca beznadziei a potem wyzwolić je dla Mnie.

 

„Daj Mi Klucze”

 

freephoto_keys_250px„Daj mi klucze. Ja mam klucze do piekła, śmierci i grobu, a więc mam klucze do miejsc złamania, do zakończenia bólu. Chcę również umieścić cię na pozycji, w której będziesz odbierać Moje życie, bo szukam ludzi, którzy są słabi, ale są czystego serca. W twojej słabości Moja siła będzie silniejsza. (Foto via flickr)

 

„Nie próbuj sam osłabiać swojego ciała. Ale musisz wiedzieć, że cielesne ramię, twoje, czy kogoś innego, jedynie blokuje potężne ramię męstwa twojego Króla. Bo Ja szanuję wolną wolę człowieka. Proszę, żebyś to wziął pod uwagę. Ty także musisz uznać wolną wolę człowieka – musisz pozwolić mężczyźnie, kobiecie czy dziecku dokonać wyboru w różnych sytuacjach. Nie czuj się za nie odpowiedzialny, bo to doprowadzi cię do zniechęcenia i ucisku.

 

„Chcę włożyć na ciebie Moją szatę sprawiedliwości, Mojej wizji, Mojej relacji. Wyciągam cię z miejsc, które mogłyby spowodować śmierć. I umieszczam cię wewnątrz Mnie Samego, gdzie będziesz żyć i działać w całej swojej istocie. Nauczysz się, dowiesz się, że jesteś Moim ukochanym – stworzonym i mieszkającym w ręku potężnego Boga”, mówi Pan twój Bóg.

 

Eileen Fisher

Eileen Fisher Ministries

Email: eileen@eileenfisher.org

Website: eileenfisher.org

 

Eileen_Fisher1_150pxEileen Fisher przemawia i usługuje przed wieloma grupami ludzi i ma pragnienie wypełnić nakaz, który Jezus dał nam wszystkim. Eileen usługuje na rekolekcjach, warsztatach, spotkaniach, bankietach i innych specjalnych wydarzeniach. Jest również autorką dwóch najnowszych książek: “Embraced by The Holy Spirit” i “Embracing the Prophetic.” Eileen podróżuje, często jest gościem w TV i naucza w Szkole Proroctwa i Uzdrowienia. Jej mąż Fred nadzoruje służbę i jest administratorem. Fred i Eileen są aktywnymi przywódcami i członkami zarządu Freedom Christian Fellowship Church. Mają zamężną córkę Theresę i czworo wnucząt. Ich syn Michael odszedł do Pana w 1993 roku.

 

ElijahList Publications

http://www.elijahlist.com

email: info@elijahlist.net

 

Skomentuj

