U Johna Paula Jacksona Zdiagnozowano Agresywną Postać Raka: Prośba o Dwie Minuty Modlitwy Codziennie

9 Maj

Teresa Neumann: 8 maja 2014: Jennifer LeClaire – Charisma

„Moim celem jest Królestwo Boże i wyposażanie ludzi do dążenia do niego, czynię to tak aktywnie, jak tylko mogę. Nie pozwalam wrogowi budować warowni w moim umyśle. Bóg jest wielki i może wszystko. Myślę, że On przeprowadzi mnie przez tę bitwę. Bóg odniesie wielkie zwycięstwo, a Jego imię będzie uwielbione.” – John Paul Jackson

jpjprayer(Flower Mound, TX)—U Johna Paula Jacksona, założyciela Streams Ministries International zdiagnozowano agresywną postać raka, który wymaga natychmiastowego leczenia. John Paul prosi wierzących na całym świecie, aby modlili się dwie minuty dziennie o jego uzdrowienie. (Foto via Charisma)

„Tylko dwie minuty dziennie mogą mieć ogromne znaczenie dla oddzielania światła od ciemności i zdrowia od choroby” mówi Jackson. „Wielokrotnie powtarzałem, że nie zawsze rozumiem Boże drogi, szczególnie podczas próby, ale zawsze Mu ufam, w dobrym i w trudnym czasie.”

Według artykułu w Charismie, z powodu konieczności poddania się „rygorystycznej terapii” Jackson odwołał część swoich zajęć.

„Nie wykluczam żadnej formy leczenia”, zauważył Jackson, „ale najważniejsza jest modlitwa. Wiem, że Bóg może mnie uzdrowić w jednej chwili lub przez ręce lekarzy na przestrzeni czasu. Skupiamy naszą wiarę na cudzie, postępując według wskazówek lekarzy, aż moje uzdrowienie będzie całkowite.”

Kliknij tutaj po więcej informacji…

Źródło http://www.breakingchristiannews.com/articles/display_art.html?ID=13816

 

Jedna odpowiedź to “U Johna Paula Jacksona Zdiagnozowano Agresywną Postać Raka: Prośba o Dwie Minuty Modlitwy Codziennie”

  1. Inka 10 Maj 2014 @ 15:53 #

    Przeszłam parę lat temu chorobę nowotworową z całym leczeniem onkologicznym, trwałam na modlitwie, ogłaszając zwycięstwo Jezusa nad tą choroba, trzymałam się obietnic, które dostałam. W końcu będąc na mszy św. z modlitwą o uzdrowienie, doświadczyłam uzdrowienia. Jest już wszystko dobrze. Modlitwy znajomych i bliskich były dla mnie wsparciem. A więc jeżeli Jezus ma plan dla Johna Paula Jacksona wierzę, że wyjdzie z tego. John Paul trzymaj się nie jesteś sam.

Skomentuj

