Eileen Fisher – „Ja Jestem Bogiem Początku, Końca i Środka”

16 Maj

 

Następujące słowo prorocze zostało wygłoszone przez Eileen Fisher 20 sierpnia 2013 podczas jej cotygodniowej Proroczej Szkoły Ducha Świętego w Colorado Springs, Colorado:

Słyszę, jak Pan mówi: „Proszę cię, żebyś określił wszelkie przeszkody – wszystko to, co cię powstrzymuje, i to wszystko, w co człowiek próbował cię przyodziać; bo Ja jestem kolekcjonerem szat żałobnych. To są śmieci. I Ja chcę je z ciebie zdjąć. Zdejmę wszelką hańbę, abyś doświadczył jedynie dostępu do Mojego Tronu Łaski, w całkowitej pewności.

greyclouds_250px„Bo Ja nie przychodzę, żeby potępić, ale przyszedłem z sercem, które pragnie – sercem, które chce, żebyś coraz głębiej wchodził w sprawy Mojego Ducha. Bo tak jak Jonasz został połknięty przez wielką rybę z powodu nieposłuszeństwa, tak Ja pragnę połknąć ciebie dlatego, że jesteś czysty w posłuszeństwie; i ukryć cię wewnątrz Mnie, aby cię chronić; ukryć cię przed burzą. Będziesz się więc przedzierał przez burzę, mając Moje zaopatrzenie na ten czas. Bo Ja jestem Bogiem zaopatrzenia.

„Ja jestem Bogiem początku, końca, i środka. Nie ma takiej rzeczy w twoim życiu, której nie mógłbym użyć, czy będzie to ból, czy świadectwo o grzechu, który jest przebaczony i zapomniany, czy wizja, czy sen, czy zachęta Mojego Ducha. Bo Ja słyszę nawet westchnienia twojego serca, tak samo jak słyszę wołanie w nocy.

„Zrozum, że jestem blisko ciebie. Gdybyś tylko mógł widzieć w duchu, to nigdy, przenigdy nie odczuwałbyś lęku – lęku przed człowiekiem czy jakąkolwiek okolicznością. Bo zrozumiałbyś, że nie ma się czego bać. Przynieś Mi swoją wiarę, i pozwól Mi pomnożyć twoją wiarę w Mojej dobroci. Kiedy wzrastasz w swoim własnym zrozumieniu, poznaniu Bożej dobroci względem ciebie, nauczysz się rozpoznawać to, co jest ze Mnie, z Mojego Ducha, a co jest demoniczne, skierowane przeciwko.

Czyż Nie Powiedziałem: „Ja Jestem Początkiem i Końcem”?

„Pokażę ci strzały, które wysłałem, strzały, które działają podobnie do tych wystrzelonych przez amorka. Żeby sprawiły, że jeszcze bardziej zakochasz się we Mnie; żeby cię uzdrowić, wyzwolić cię, niech ta strzała przejdzie i przeszyje jedynie liny i łańcuchy, które cię powstrzymują i wiążą, bo Ja wysyłam do ciebie wszelką dobroć. Bo Ja nie jestem Bogiem, który mógłby cię skrzywdzić, ale Ja jestem Stworzycielem, który cię stworzył dla Mojej przyjemności – przyjdź i zrozum społeczność Mojej dobroci, i zatrać się w łagodności i delikatności Pana, twojego Boga. Bo Ja powiedziałem: ‚ Oddajcie więc Cezarowi to, co należy do Cezara’. Teraz mówię: ‚Oddajcie Mi to, co należy do Mnie’.

620-667-I-G36„Kocham wszystko, czym jesteś. Kocham wszystko, czym będziesz. Kocham wszystko, czym byłeś. I Ja przynoszę to wszystko czym jesteś do pełni tego, do czego zostałeś powołany, bo Ja jestem Bogiem, który doprowadza do końca. Czyż nie powiedziałem: ‚Ja jestem początkiem i końcem’? Czyż nie powiedziałem: ‚nawet kroki sprawiedliwego zmierzają ku śmierci’? (angielska wersja wersetu 15 z Psalmu 48 – przyp. tłum.)

„Zrozum, Mój ludu, że Ja jestem Bogiem dobroci, który nie zsyła różnych rzeczy po to, żeby ci dokuczać i cię dręczyć. Ale przynoszę ci prezenty; dary Mnie Samego, dary Mojego Ducha, dary odpowiedzi na modlitwy, dary Mojego namaszczenia, które łamie jarzmo, i przyciąga cię bliżej do Mojego namaszczenia. Nazwałem was ‚Moimi namaszczonymi’, bo Ja także zostałem nazwany ‚Pomazańcem/Namaszczonym’.

„Pozwólcie Mi uchwycić wasze serca, uchwycić wasze umysły, odnowić waszą wizję i zrozumienie, aby rozpacz odeszła daleko, daleko, daleko. Pozwólcie, że pochowam to, co było. Pytam was dziś wieczorem, czy przyjmiecie to, do czego was powołałem, abyście byli: ‚Synami i Córkami Boga Najwyższego’? Noście ten tytuł z pokorą, autorytetem, z godnością i z wdzięcznym sercem. Bo naprawdę zostałeś oznaczony i naznaczony znakiem Mojej miłości, znakiem Mojego miłosierdzia, oddzielenia, konsekracji, uświęcenia.

„Zostaw wszelkie rozczarowania. Zrzuć to wszystko, co wyszło z ust Cezara, który reprezentuje cielesność innego człowieka, i niech to upadnie, bo nie ma znaczenia. Niech nad twoimi brwiami pojawi się Moja etykieta ‚Należący do Umiłowanego’, aby penetrowała twoje zrozumienie; wtedy staniesz się nim i zdobędziesz zrozumienie i poznanie kim jesteś, ‚Umiłowanym Pana'”.

Eileen Fisher
Eileen Fisher Ministries
Email: eileen@eileenfisher.org
Website: eileenfisher.org

Eileen_Fisher1_150pxEileen Fisher przemawia i usługuje przed wieloma grupami ludzi i ma pragnienie wypełnić nakaz, który Jezus dał nam wszystkim. Eileen usługuje na rekolekcjach, warsztatach, spotkaniach, bankietach i innych specjalnych wydarzeniach. Jest również autorką dwóch najnowszych książek: “Embraced by The Holy Spirit” i “Embracing the Prophetic.” Eileen podróżuje, często jest gościem w TV i naucza w Szkole Proroctwa i Uzdrowienia. Jej mąż Fred nadzoruje służbę i jest administratorem. Fred i Eileen są aktywnymi przywódcami i członkami zarządu Freedom Christian Fellowship Church. Mają zamężną córkę Theresę i czworo wnucząt. Ich syn Michael odszedł do Pana w 1993 roku.

ElijahList Publications
http://www.elijahlist.com
email: info@elijahlist.net

Skomentuj

