Eileen Fisher – Ślepi Będą Widzieć, a Głusi Będą Słyszeć

23 Maj

 

Następujące słowo prorocze zostało przekazane przez Eileen Fisher 21 maja 2013 podczas jej cotygodniowej Proroczej Szkoły Ducha Świętego w Colorado Springs, Colorado:

 

Słyszę jak Pan mówi: „Czy chcesz zostać opróżniony, żeby cię wypełnić?” Bo On mówi: „Tak wiele strat; tak wiele strat w życiu Moich świętych; tak wiele łez w życiu Moich świętych. Tak wiele bólu w Moich świętych i na Moich świętych.

 

Ale On mówi: „Moi święci dostaną wiele. Bo Ja powołam wojowniczą armię i jej żołnierze będą tak zdyscyplinowani, że nie będą patrzeć ani na lewo ani na prawo. A ich uszy będą tak wrażliwe, że kiedy Duch zacznie wyzwalać tchnienie, oni także je wyzwolą. A kiedy nie będzie Jego tchnienia, pozostaną w spokoju, oczekując Jego tchnienia. Ale wiedz, że Mój wiatr zacznie wiać ze względu na Moich świętych.

 

Oil„Widzę zmęczenie bitwą; tak wiele zmagań, a tak mało zdobyte. Ale mówię, ci, że kiedy spojrzysz wstecz, uświadomisz sobie triumf, który odniosłeś we Mnie i dzięki Mnie. Bo jak przechodziłeś przez swój krzyż, i przez Mój Krzyż, zdobyłeś to wszystko, czego Mój Krzyż dokonał.

 

„Bo Ja jestem Bogiem powstrzymywania, i dopiero kiedy wszystko jest zgromadzone, wylewam. Wylewam błogosławieństwa z góry. Wylewam zaopatrzenie. Wylewam cuda. Wylewam cierpliwość. Wylewam także wytrwałość. Wylewam dyscyplinę, i wylewam siłę.

 

„Zdolny do Życia w Błogosławieństwie”

 

„Zrozum, że Ja szukam ludzi, których mogę nazwać ‚zdolnymi do życia w błogosławieństwie’, którzy będą potrafili żyć w błogosławieństwie i pozostać autentyczni. Bo Ja szukam serc, które są czyste, w których nie ma podstępu i własnych ambicji. Bo Ja przyszedłem ustanowić cię w twoim ciele, ale odkupić cię w Moim Duchu, bo wszystko, czego potrzebujesz jest zawarte w odkupieniu. Wezwij Mnie, aby mogło zostać odkupione to, co zostało utracone, nawet rokowania odnośnie zdrowia podawane przez człowieka. Złóż je na tronie.

 

„Pozwól, że pokażę ci lepszą drogę tam, gdzie wydaje się, iż jej nie ma wcale; gdzie finanse wyglądają jak wyschnięta studnia, a wrzucony do niej kamień odpowiada echem, gdy dosięgnie wyschniętego dna.

 

„Proś Mnie o rzekę obfitości, abyś mógł doświadczyć błogosławieństw, ponieważ chodzisz z Bogiem, który jest w stanie błogosławić. Przybliż się do Mnie i pozwól Mojej chwale zawisnąć nad twoją głową.

 

„Niech Moja Obecność wokół ciebie podejmie decyzje dla ciebie, pomimo ciebie. Wezwij Mojej Obecności w trakcie dyskusji, żebym mógł stać się Tym, który przynosi ci objawienie.

 

„Bo Ja szukam mądrych ludzi; wróg chce wyolbrzymić swoje działanie. I szybko opadną zasłony z oczu Mojej własności, a potem także z oczu innych osób. Bo powiadam, że wchodzisz w sezon, kiedy ślepi będą widzieć, a głusi będą słyszeć. A ci, którzy umarli dla grzechu zostaną wskrzeszeni przez Moją Krew.

 

„Pozostań blisko Mnie i pozwól, że Ja zbliżę się do ciebie; bo zaprawdę, w Mojej obecności jest pełnia radości. A Moja radość przywróci ci siłę, o którą wołasz. Niech Moja radość cię odnowi, bo Ja postanowiłem przeprowadzić cię z chwały w chwałę. Czy wejdziesz? Nie obawiaj się, że się potkniesz.

 

„Nie obawiaj się, ale wiedz, że zabiorę cię z chwały do chwały. Ja ci tylko proponuję, żebyś się ze Mną zgodził i pozwolił Mi cię zabrać. Nie na siłę, ale łagodnie, uprzejmie, i z autorytetem, bo pośród burzy mogę wciąż ogłaszać pokój i dać ci Mój pokój. I rozeznasz Mój pokój – we wskazówkach, które wypowiadam w tobie i nad tobą, bo Ja nie będę cię przymuszał, ale mam upodobanie w prowadzeniu ciebie. Bądź spokojny. Wiedz, że Ja jestem Bogiem, i że ze Mną wszystko jest możliwe.

 

„Przywołaj wiarę, i umieść ją we Mnie. Poznaj Mnie w Moim zmartwychwstaniu, bo ty także ujrzysz zmartwychwstanie. Bo powiadam, że to jest godzina, w której zostanie wywołany Łazarz. Wypowiadaj życie nad tym, o czym myślałeś, że umarło. Niech Mój Duch szepcze do twojego serca, bo w cichych szeptach znajdziesz siłę i prawdę”, mówi Pan, twój Bóg.

 

Następujące słowo prorocze zostało przekazane przez Eileen Fisher 14 czerwca 2013 podczas jej cotygodniowej Proroczej Szkoły Ducha Świętego w Colorado Springs, Colorado:

 

Pan mówi: „Chcę ogłosić, że otworzysz Mi swoje serce. Bo Ja dzisiaj przychodzę i na nowo pukam do twojego serca. Bo Ja przychodzę, żeby zabrać rozczarowanie, wstyd, smutek, poniżenie. Przyszedłem przyodziać cię Moją szatą sprawiedliwości. Bo Ja ogłaszam nad tobą, że w oczach Wszechmocnego Boga jesteś doskonały; jesteście świętym ludem, oddzielonym – szczególnym i innym. Świętym, świętym.

 

Blessable„Wejdź śmiało do Mojej Obecności. Porozmawiajmy. Wypowiedz to, co Ja mówię. Bo Ja ustanowiłem Mojego Ducha Prawdy na Moich ludziach. Przyjmij prawdę i niech prawda przyjmie ciebie. Niech Moja prawda cię ogarnie. Wiedz, że jestem Ojcem – kochającym, uprzejmym, delikatnym, Ojcem. Ja nie odrzucam. Ja nie wyrzucam. Ja siedzę. Obserwuję. Czekam. Słucham. Słyszę. Mówię. Podejmuję działanie. Bo Ja nie jestem Ojcem na dystans, ale jestem Bogiem, który jest zawsze z tobą.”

 

Bo powiadam: „Bramy piekła wystąpią przeciwko tobie, ale mówię też, że ‚Chwała Boża je zatrzyma.’ Nie lękaj się o przyszłość, bo Ja już przeszedłem przed tobą. Nie lękaj się o przeszłość, bo ona już jest za tobą. Jest zamknięta. Zapieczętowana. To tylko wspomnienie dawnych dni.

 

„Pozwól Mi Przyjść z Moim Ogniem…”

 

„Przyjdź. Złóż swoje ciało jako żywą ofiarę. Nawet jeśli tego nie rozumiesz, nie polegaj na własnym rozumie. Przylgnij do dzieła Mojego Krzyża i niech Mój Krzyż przylgnie do ciebie.

 

„Bo człowiek wywołuje walkę, ale Ja powiadam, że nie jestem człowiekiem wojny, który zostaje pokonany. Ja jestem ‚Mężem Wojny’, który wydał okrzyk: ‚Wykonało się!’ Niech Moje dokonane dzieło sprawi, że będzie ci się powodziło, uzdrowi cię, da ci pozycję, przywróci cię na twoje miejsce, delikatnie pociągnie cię do Mnie. Niech Moja delikatna uprzejmość spocznie na tobie.

 

„Nie bądź samotny. Nie szukaj izolacji; szukaj ciszy, żeby słuchać Mojego głosu. Trwaj przede Mną. Niech Mój Duch unosi się nad tobą. Bo kiedy On się unosi, to stwarza życie. Niech On się unosi. Niech stwarza. Niech czyni drogę tam, gdzie jej nie ma.

 

„Niech On będzie Przewodnikiem. Stań za Nim śmiało, zdecydowanie, bez lęku. Niech On cię prowadzi, a ty bądź gotowy pójść za Nim w pokorze. Bo Ja podniosę rękę człowieka, a potem przyjdą względy. Nakażę wystąpić rękom innego człowieka i zostaną stworzone nowe pozycje.

 

Fire burning on black background„Niech twój duch będą wolny. Bądź rozwiązany. Pozwól Mi przyjść z Moim ogniem, i pozwól Mi przyjść z mieczem Mojego Słowa. Pozwól Mi umieścić lampę przy twoich stopach. Bo Ja nie chcę, żebyś się potykał w ciemności, domyślając się w którą się udać stronę. Ale Ja chcę być z tobą w relacji; żebyś mógł usłyszeć za sobą Mój głos: ‚To jest ta droga. Zatem pójdź nią’.

 

„Odpocznij, Mój ludu. Odpocznij. Odpocznij. Odpocznij. Odpocznij. Bo w odpocznieniu odnajdziesz pokój. Odnajdziesz uzdrowienie. Znajdziesz tak wiele, bo teraz sporo rzeczy przeoczasz i cię omijają dlatego, że jesteś zbyt zajęty. Martę wiele ominęło. Ale Maria siedziała w skupieniu i przyjmowała. Miej serce takie jak Maria, ale bądź gotów służyć jak Marta. Bo Ja chcę mieć kompletną Oblubienicę, przyciąganą przez Mojego Ducha i działającą w Moim Duchu.

 

„Nie lękaj się potrząsania, które się rozpoczyna wokół ciebie; bo Ja także słucham sprawozdań. Wartość życia w oczach człowieka jest tak niewielka. A przecież każdy duch został stworzony dla Mojej przyjemności.

 

„Nie pogardzaj małymi początkami, ale zbieraj marzenia, zbieraj nadzieję. Odnów wizję. Bo ja powołuję ludzi, których pragnę wzmocnić; wtedy moja radość będzie w was na zawsze”, mówi Pan, wasz Bóg.

 

 

Eileen Fisher

Eileen Fisher Ministries

Email: eileen@eileenfisher.org

Website: eileenfisher.org

 

Eileen_Fisher1_150pxEileen Fisher przemawia i usługuje przed wieloma grupami ludzi i ma pragnienie wypełnić nakaz, który Jezus dał nam wszystkim. Eileen usługuje na rekolekcjach, warsztatach, spotkaniach, bankietach i innych specjalnych wydarzeniach. Jest również autorką dwóch najnowszych książek: “Embraced by The Holy Spirit” i “Embracing the Prophetic.” Eileen podróżuje, często jest gościem w TV i naucza w Szkole Proroctwa i Uzdrowienia. Jej mąż Fred nadzoruje służbę i jest administratorem. Fred i Eileen są aktywnymi przywódcami i członkami zarządu Freedom Christian Fellowship Church. Mają zamężną córkę Theresę i czworo wnucząt. Ich syn Michael odszedł do Pana w 1993 roku.

 

ElijahList Publications

http://www.elijahlist.com

email: info@elijahlist.net

 

Odpowiedzi: 2 to “Eileen Fisher – Ślepi Będą Widzieć, a Głusi Będą Słyszeć”

  1. iwonka 25 Maj 2014 @ 23:06 #

    Dziękuję za tłumaczenie 🙂 🌸

Skomentuj

