Eileen Fisher – „Pozwól Mi Przyjść i Zamienić w Cud to, co Niemożliwe”

15 Czer

 

Niech Krzyż Wykonuje Swoją Pracę

Następujące słowo prorocze zostało przekazane przez Eileen Fisher 15 kwietnia 2014 podczas jej cotygodniowych spotkań Proroczej Szkoły Ducha Świętego w Colorado Springs, Colorado:

Widzę płonący Krzyż. I Pan mówi: „Kiedy Krzyż działa, to spala ciało. Kiedy Krzyż jest żywy, spala ciało. Kiedy pozwolimy Krzyżowi czynić to, co ma czynić, wtedy wypala cielesność – cielesne marzenia, cielesne ambicje – wszelką cielesność.

„Pochłania wszelką cielesność. Pożera ludzką cielesność nie do poznania, i tak się dzieje z Moją własnością. Pochłania cielesność nie do poznania. Tak, że kiedy Ojciec patrzy w dół, widzi odbicie Jego Syna, i dopiero wtedy je rozpoznaje.

„Niech Krzyż wykonuje swoją pracę. Niech grób zatrzyma to, co spowodowało śmierć, ale niech Duch ożywi to, co jest życiem.

freephoto_grungycross_freeimagesDziękuj Mi za Krzyż; za dzieło Krzyża. Bo jesteście ludem Mojego Krzyża, a Ja z kolei nie jestem krzyżem dla Mojego ludu. Bo Ja niosę twój krzyż, kiedy ty jesteś naznaczony Moim Krzyżem. (Foto via Freeimages)

„Nie odrzucaj Krwi Jezusa. Niech Krew pochłania. Niech Krew będzie tym paliwem, które podtrzymuje ogień Krzyża.

„Niech Duch Żywego Boga pochłonie ciało, aby Mój Duch ożywił i poruszył i posiadł twoją istotę, ale najpierw musi zadziałać Krzyż.

„I niech Mój Krzyż stanie się twoim krzyżem. Wiedz, że Ja także ciebie ukryłem w Moim Krzyżu. Bo twój krzyż jest w Moim Krzyżu, i wróg nie może cię pokonać kiedy klękasz i oddajesz pierwszeństwo dziełu Mojego Krzyża.

„Poczuj Mój Krzyż. Poczuj Moją Krew. One są prawdziwe. Są prawdą. Ja żyję na zawsze, i tak samo żyjesz ty. Twój duch jest wieczny. Niech twój duch w wolności dojrzewa przez dzieło Krzyża. Bo, tak, jest w nim śmierć, ale o wiele ważniejsze jest życie Krzyża.

„Niech Mój Krzyż cię pochłonie. Niech Moje szaty żałobne przemienią cię. Niech Moje szaty sprawiedliwości przenikną ciebie, przez Krew Krzyża”, mówi Pan twój Bóg, w imieniu Jezusa. Amen.

Nie Zadowalaj się Wędrówką po Pustyni Złamania i Rozczarowania

Następujące słowo prorocze zostało przekazane przez Eileen Fisher 22 kwietnia 2014 podczas jej cotygodniowych spotkań Proroczej Szkoły Ducha Świętego w Colorado Springs, Colorado:

Słyszę jak Pan mówi: „Powołałem cię. Powołuję Moje naczynia, te, które nawet są puste; powołuję je żeby przyszły i piły z Mojego Ducha, przyszły, żeby się napełnić świeżością i siłą.

„Bo Mój wiatr wywieje to, co nieświeże, znajome, wygodne, ale wprowadzi nowe rzeczy. Nawet wśród Mojej własności pojawią się tacy, którzy będą się drapać po głowie i zastanawiać: ‚Co to jest?’

„Dowiecie się tego dzięki Mojemu pokojowi, który będzie pośród tego. Dowiecie się tego dzięki instrukcjom prawdy z Mojego Słowa, która je ustanowi. Dowiecie się o tym dzięki obecności Mojego Ducha, który będzie się nad tym unosił i namaszczał to – wypisywał to na waszych sercach. Dowiecie się tego dzięki ożywieniu, które Mój Duch przyniesie waszemu duchowi; bo prawda przyzywa prawdę, tak jak głębia przyzywa głębię.

„Bo teraz rozlega się wołanie wśród Mojego ludu, i brzmi ono: ‚Panie, jesteśmy spragnieni’.

„A Ja powiadam: Przyjdź. Przyjdź. Przyjdź, bo jestem tutaj. Ale musisz się zdecydować, żeby przyjść. Bo Ja już dałem ci Rzekę Życia. A teraz powiadam: Czy będziesz pić z kielicha zbawienia? Czy będziesz pływać w rzece Mojej chwały? Czy wykąpiesz się w rzece Mojego oczyszczenia?

ART-BI003_175px„Czy pozwolisz Mojej wodzie przejąć panowanie nad twoim myśleniem i zmyć nieczyste i negatywne myśli, myśli o gniewie, złości, rozczarowaniu i lęku? Czy pozwolisz Mojej wodzie wejść i zabrać to wszystko, co sprawiało, że przychodziły ci myśli przeciwko Mojemu najwyższemu planowi dla ciebie? Bo Ja jestem czystym i Świętym Bogiem, i chcę mieć czysty i święty lud – napełniony do przelewu Bożą rzeką.

„Przyjdź. Nie pogardzaj tym pragnieniem, ale przyjdź, bo to pragnienie jest zaproszeniem od Mojego Ducha, żeby przyjść. Nie zadowalaj się ociąganiem i wędrowaniem po pustyni złamania i rozczarowania, ale miej twarz jak krzemień i podejdź do Rzeki. Bo Ja także dla ciebie rozdzielę Morze Czerwone; bo Krew Mojego Syna już zwyciężyła to wszystko, co cię nurtuje, ale ty musisz przyjść”.

„Pan Rozdzielił Moje Morze Czerwone”

Następujące słowo prorocze zostało przekazane przez Eileen Fisher 6 maja 2014 podczas jej cotygodniowych spotkań Proroczej Szkoły Ducha Świętego w Colorado Springs, Colorado:

I słyszę jak Pan odpowiada na nasze uwielbienie: „Ludu Mój, jak przyjemnie jest przebywać w chwałach Mojego Umiłowanego. Bo kiedy śpiewacie w bólu, w lęku, w radości, słabości czy sile, to dotyka Mojego serca. Bo Ja pragnę obcować i mieć społeczność z wami, którzy jesteście Moją własnością.

„Wzywam was do przedzierania się przez ciernie. Wzywam was do przedzierania się przez płomienie wroga. I wiedzcie, że przyjdę, tak jak przyszedłem do Mojej własności, i otworzę Morze Czerwone.

ART-LB012M„Tak, nazywam to ‚Morzem Czerwonym’, ponieważ Krew Mojego Syna była czerwona. I kiedy przejdziesz przez Moje ‚Morze Czerwone’, zobaczysz co Mój Syn uczynił. I powiesz: ‚Zaprawdę, Pan – Król Królów – Jezus Chrystus, rozdzielił moje Morze Czerwone’.

„Zrozumiesz, że tylko wróg został pochłonięty. Ja jestem tym samym Żywym Bogiem, który rozdziela morza dzisiaj, wczoraj i jutro.

„Pozwól Mi rozdzielić wszystko to, co występuje przeciw tobie. I pozwól Mi przyjść i stoczyć twoją bitwę. Zaproś Mnie jako Męża Wojny. Pozwól Mi wprowadzić Mój topór wojenny i doprowadzić cię na szczyt prawdy, abyś mógł odpocząć na prawdzie Mojego Słowa.

„Na nowo zaufaj dzisiaj Mojej dobroci. Zaufaj dzisiaj Mojej wierności. Bo jak śpiewaliście, że chcecie być użyci dla Mojej chwały, tak wam odpowiadam, że Ja już zbyt długo byłem używany dla waszej chwały. Bo wy istniejecie jedynie dla Mojej chwały. Czyż nie ogłosiłem i nie powiedziałem: ‚Chwała Pana podnosi wasze głowy’? (Angielska wersja Psalmu 3:4 – przyp. tłum.) I tu nie mamy do czynienia ze zwracaniem się ku ciemności, ale z odwracaniem się od ciemności.

„Pozwólcie Mi wejść jako Królowi Chwały i zamienić w cud to, co niemożliwe, bo wszedł Król Chwały”, mówi Pan panów.

Eileen Fisher
Eileen Fisher Ministries
Email: eileen@eileenfisher.org
Website: eileenfisher.org

Eileen_Fisher1_150pxEileen Fisher przemawia i usługuje przed wieloma grupami ludzi i ma pragnienie wypełnić nakaz, który Jezus dał nam wszystkim. Eileen usługuje na rekolekcjach, warsztatach, spotkaniach, bankietach i innych specjalnych wydarzeniach. Jest również autorką dwóch najnowszych książek: “Embraced by The Holy Spirit” i “Embracing the Prophetic.” Eileen podróżuje, często jest gościem w TV i naucza w Szkole Proroctwa i Uzdrowienia. Jej mąż Fred nadzoruje służbę i jest administratorem. Fred i Eileen są aktywnymi przywódcami i członkami zarządu Freedom Christian Fellowship Church. Mają zamężną córkę Theresę i czworo wnucząt. Ich syn Michael odszedł do Pana w 1993 roku.

ElijahList Publications
http://www.elijahlist.com
email: info@elijahlist.net

Skomentuj

