John Paul Jackson odszedł do Pana

19 Lu

John Paul Jackson odszedł wczoraj do Pana.

JPJ1

„W imieniu całej rodziny chcę podziękować wszystkim za modlitwy i zachętę, której doświadczaliśmy w ciągu minionego roku. Po cudownym uzdrowieniu z raka podczas ubiegłego lata i powrocie do pracy, którą tak kochał, u Johna pojawiło się zapalenie opłucnej i sygnalizowało to, że dzieje się coś poważnego z płucami. Pomimo płynących z serca modlitw ze strony tych najbliższych i wielu z was na całym świecie, mój mąż John Paul w pokoju odszedł do Pana dziś rano (18.02.2015), w naszym domu, otoczony rodziną i najbliższymi.” Diane Jackson

Jedna odpowiedź to “John Paul Jackson odszedł do Pana”

  1. Inka 19 Luty 2015 @ 16:25 #

    Ś.P. Johnie.P.J Tak mi przykro. Bardzo ciebie lubiłam i słuchałam z ciekawością czekając na każde twoje nauczanie i proroctwa. Odpoczywaj w pokoju wiecznym, wstawiaj się za nami, będzie mi ciebie brakować.

Skomentuj

