Noe Leon – Pre-paruzja – Czarny koń

25 Kwi

Ten artykuł jest czwartym z serii artykułów dotyczących duchowych wydarzeń — wyprorokowanych przez Pana w Mateuszu 24 — które już mają miejsce przed przyjściem Syna Człowieczego. Ten artykuł opowie o manifestacji czarnego konia Apokalipsy w dniach ostatecznych.

 

 

Koń klęski głodu

W Mateusza 24:7 Pan mówi:

 

„Powstanie bowiem naród przeciwko narodowi i królestwo przeciwko królestwu, i będzie głód, i mór, a miejscami trzęsienia ziemi.(Mateusz 24:7)

 

W naszych dwóch poprzednich artykułach zobaczyliśmy, że pierwsza połowa tego wersetu odnosi się do białego konia Apokalipsy i że słowo „mór” wskazuje na czerwonego konia. Teraz skupimy się na słowie „głód” i przestudiujemy który koń Apokalipsy się do niego odnosi:

 

„I widziałem, jak Baranek zdjął pierwszą z siedmiu pieczęci i usłyszałem głos jednej z czterech postaci, donośny jak grzmot, mówiący: Chodź! (2) I widziałem, a oto biały koń, ten zaś, który siedział na nim, miał łuk, a dano mu koronę, i wyruszył jako zwycięzca, aby dalej zwyciężać. (3) A gdy zdjął drugą pieczęć, usłyszałem, jak druga postać mówiła: Chodź! (4) I wyszedł drugi koń, barwy ognistej, a temu, który siedział na nim, dano moc zakłócić pokój na ziemi, tak by mieszkańcy jej zabijali się nawzajem; i dano mu wielki miecz. (5) A gdy zdjął trzecią pieczęć, usłyszałem, jak trzecia postać mówiła: Chodź! I widziałem, a oto koń kary, ten zaś, który siedział na nim, miał wagę w ręce swojej. (6) I usłyszałem jakby głos pośród czterech postaci mówił: Miarka pszenicy za denara i trzy miarki jęczmienia za denara; a oliwy i wina nie tykaj. (7) A gdy zdjął czwartą pieczęć, usłyszałem głos czwartej postaci, która mówiła: Chodź! (8) I widziałem, a oto siwy koń, a temu, który na nim siedział, było na imię Śmierć, a piekło szło za nim; i dano im władzę nad czwartą częścią ziemi, by zabijali mieczem i głodem, i morem, i przez dzikie zwierzęta ziemi.” (Objawienie 6:1-8)

 

Z wersetów 5 i 6 jasno wynika, że kiedy Pan mówił o „głodzie” w Mateusza 24:7, to proroczo wskazywał na czarnego konia. Kiedy pojawia się czarny koń, wychodzi duchowy rozkaz: „Miarka pszenicy za denara i trzy miarki jęczmienia za denara; a oliwy i wina nie tykaj” (w6).

 

Słowo „denar” zostało przetłumaczone z greckiego słowa denarion; tak nazywała się srebrna rzymska moneta, która według Mateusza 20:2-13 była równoważna dziennemu zarobkowi robotnika. Gdyby to przeliczyć na wynagrodzenie dzisiejszego pracownika zarabiającego $1500 miesięcznie pracując 5 dni w tygodniu, to denarion wynosiłby około $68.

 

Słowo „miarka„, które pojawia się w Objawieniu 6:6 zostało przetłumaczone z greckiego słowa choinix, które odpowiada około 1 litrowi (czy 1 kwarcie). Gdyby zatem Objawienie 6:6 brać dosłownie, mogłoby to znaczyć, że 1 kwarta ziarna pszenicy byłaby sprzedawana po US$68 a 1 kwarta jęczmienia po około US$23. To znaczy, że pojawienie się czarnego konia doprowadziłoby do ograniczeń podaży pszenicy i jęczmienia, nie wpływając na zaopatrzenie w oliwę i wino. Jednakże musimy to zrozumieć w Duchu, a w tym celu trzeba najpierw poznać duchowe znaczenie pszenicy, jęczmienia, oliwy i wina, które są wspomniane w Objawieniu 6:6.

 

Cały artykuł można przeczytać TUTAJ.

Odpowiedzi: 4 to “Noe Leon – Pre-paruzja – Czarny koń”

  1. Inka 25 Kwiecień 2015 @ 22:26 #

    Nie wiem jak to się ma do apokalipsy, ale jadąc parę miesięcy temu, o świcie do Warszawy autobusem miałam niesamowite widzenie. Wcześniej przez parę tygodni towarzyszyły mi słowa: kromka chleba za denara. Przed wyjazdem myślałam o tym. A więc – patrząc przez okno zobaczyłam podążającego wzdłuż drogi na czarnym koniu, na czarno ubranego jeźdźca, był w masce. Różne rzeczy mi przychodziły do głowy, kojarzyło mi się to oczywiście z apokalipsą. Jeździec chciał chyba żebym go zobaczyła, bo oddał mi cześć przykładające rękę do czoła. odwróciłam głowę na chwilę i zastanawiałam się zdumiona co to znaczy. Spojrzałam znowu a on dalej jechał i patrzył w moją stronę, jakby lekko się uśmiechał do mnie. Powtórzyło się to trzy razy. Kiedy wracałam z Warszawy już go nie widziałam.Natomiast od kilku dni towarzyszą mi słowa piosenki: Za czym kolejka ta stoi, ktoś śpiewając odpowiada za mięsem, za mięsem, za mięsem.Natomiast około rok temu miałam słowa: nauczcie się kosić trawę i zbierać ziarno. Nie próbuję tego interpretować. Jeżeli komuś z was nasunie się jakaś interpretacja chętnie posłucham.

    • niezatrzymywalna 26 Kwiecień 2015 @ 00:22 #

      Dziękuję, że się podzieliłaś tym widzeniem.
      Podzielę się co mi się nasuwa w związku z tym: Myślę, że widzenie tego jeźdźca może oznaczać, że Pan cię powołuje do tej drużyny na czarnych koniach. (Jeździec okazywał przyjazne gesty wobec Ciebie.) Może kiedy miałaś to widzenie, nie widziałaś jeszcze tych rzeczy, które o tym jeźdźcu wiesz teraz. Myślę, że trzeba przeanalizować jakie namaszczenie jest nad Twoim życiem i co Pan mówił Ci wcześniej o Twoim powołaniu.
      Piosenka o kolejce i słowo o koszeniu trawy i zbieraniu ziarna (zboże to rodzaj trawy) kojarzą mi się z proroctwem JP Jacksona „Doskonała Burza” kiedy była mowa o braku żywności w czasach ostatecznych. Prorocza interpretacja Noego Leona nie wyklucza, że słowo może się wypełnić dosłownie, Kilka lat temu opublikowałam na blogu artykuły o tych sprawach; jeden autorstwa Chucka Pierce’a, a drugi pewnej Chinki. Jak je znajdę, to wstawię linki.
      http://niezatrzymywalna.blog.onet.pl/2011/04/09/ching-co-slowo-prorocze-na-lata-2010-2011/
      http://niezatrzymywalna.blog.onet.pl/2011/04/11/moj-komentarz-4-delta-i-zywnosc/
      http://niezatrzymywalna.blog.onet.pl/2011/03/17/chuck-pierce-japonia-swiat-przyspieszenie/
      Pozdrawiam serdecznie🙂

      • Inka 26 Kwiecień 2015 @ 11:43 #

        Wiem, że mam dar proroctwa i wiele innych. Wśród wielu słów, które powiedział były: masz nieść światło ludziom, praca twoja jest niepomierna dla ludzkości. Bóg będzie mnie prowadził przez historię nieba i ziemi, „odkrywaj świat na nowo”. Masz lekcje na różnych poziomach. Praprzyczyna istnień ludzkich, źródło zdarzeń, wiedza o tym co było, co jest, co będzie. Rzeczywiście tak było. Mówił mi takie słowa, które prowokowały do myślenia i badania. Prześledziłam historię ludzkości od początku /praprzyczyna istnień ludzkich/, odkrycia archeologiczne, historię Izraela, ale też, Indie, Amerykę, wiedza z dziedziny biologi, fizyki, astrologii. Powiedział, że mam nieść światło ludziom. Bóg nas podnosi teraz na wyższy poziom istnienia, przemienia nas w istoty doskonalsze. Ludzie kiedyś utracili suwerenność na tej ziemi, teraz jest czas aby ją odzyskać. Jezus kiedyś mi powiedział, że będą zmiany, ludzie muszą o tym wiedzieć, że będą zmiany. A teraz Bóg, że nasza cywilizacja jest zmianą. Podam przykłady tych lekcji: pięć światów istnieje równolegle, pięć witraży na stole, szósty to zmiana. Świat w którym istnieje jest światem piątym, świat w którym będę jest światem szóstym. Rozwijałaś świadomość bytu ludzkiego na tej ziemi. Inna lekcja: pytanie: Czy koło może być kwadratowe? /wiele osób, filozofów i naukowców się nad tym zastanawiało – czytałam w internecie/. Dostałam od Boga odpowiedź: Kwadratura koła jest niewymierna. Bóg: jestem w szkole Pana Boga, w szkole wiary. Niewielu te szkoły pokończyło / widziałam mój dziennik, gdzie były odhaczone obecności na lekcjach Pana Boga/. Trzeba wierzyć żeby coś osiągnąć. Żeby dojść do nieba trzeba iść drogą prawdy i wytrwałości, nie rozglądać się na boki. Ziemia szkołą wiary, idź i pielęgnuj to, kto wytrwa zwycięży. Bóg chce nas kształcić i rozwijać. Przygotujesz świat na moje przyjście. Będziesz świadczyć dobro. Garnij się do życia wiecznego, życia w prawdzie. Nie zwlekaj nie odkładaj tego. Doświadczasz istnienia w nieskończoności. Poznawaj świat przez czynniki pierwsze. Na razie tyle, więcej napiszę później. /Z jądrem ziemi się coś stanie/.

      • niezatrzymywalna 27 Kwiecień 2015 @ 21:49 #

        Hmm… dużo tego🙂 Inko, musisz sprawdzać z Biblią te słowa objawienia, które otrzymujesz. Nie spotkałam się w Biblii z tymi kilkoma światami.
        Co do jądra ziemi, to znajduje się tam duchowy szeol i wiemy, co Biblia o nim mówi.
        Pozdrawiam serdecznie

Skomentuj

