Broń Psychotroniczna a Demony

29 List

Komentarze 3 to “Broń Psychotroniczna a Demony”

  1. Iwona 29 listopada 2016 @ 13:30 #

    Z tego wszystkiego cieszy mnie fakt niepodwazalny, ze wiekszy jest ten, ktory mieszka we mnie niz tez, ktory jest na swiecie. I skupienie calej swej uwagi na Krolestwie Bozym jest tym co trzyma mnie w Chrystusie.

    • niezatrzymywalna 29 listopada 2016 @ 16:25 #

      Imię Jezusa działa wobec tych „bytów”. Wiem z doświadczenia 🙂
      Pozdrawiam Cię serdecznie.

  2. ewa 7 kwietnia 2017 @ 15:22 #

    Poczytałam trochę o panu Tarasiewiczu i niestety wydaje mi się, że wiedza, którą reprezentuje, wynika ze stosowania białej magii. Nawet jego blog ma w nazwie: Magia słowiańska. Biała magia to taki eufemistyczny zwrot dotyczący otrzymywania wiedzy od demonów. Zajmowałam się kiedyś białą magią, wiem o czym mówię. Dzięki łasce Bożej nawróciłam się ponad 27 lat temu do Jezusa Chrystusa, który uwolnił mnie od zajmowania się białą magią, która tak naprawdę jest okultyzmem. A czym jest okultyzm chyba wszyscy wiemy. Stosowanie autosugestii doprowadziło mnie do stanu, w którym moja dusza opuściła ciało i znalazła się w innym wymiarze, gdzie bardzo cierpiałam fizycznie i emocjonalnie. Wiele lat po nawróceniu miałam jeszcze ataki lęku i chorowałam na depresję. Przestrzegam przed stosowaniem relaksacji, wizualizacji, medytacji itp. Jezus jest Zwycięzcą i tylko On daje prawdziwe uwolnienie i błogosławieństwo.

Dodaj komentarz